بازدید استاندار از مجموعه ورزشی-تفریحی کارگران مهریز وتقدیر ویژه از رییس اداره کار  این شهرستان  
 
مهریز -خبرنگاریزدفردا :طي بازديدي كه فلاح زاده استاندار يزد، صفوی مدير كل كار و امور اجتماعي استان و  معاونين استاندار، زارع زاده فرماندار مهريز و جمعي از مسئولين شهرستان مهريز از مجموعه ورزشي تفريحي كارگران شهرستان مهريز داشتند از نزديك از روند اجرايي يكي از مصوبات سفر اول رياست جمهوري در خصوص كارگران مهريزي بازديد و با مشكلات ورزشي كارگري آشنا شدند. 

به گزارش خبرنگار يزد فردا در مهریز؛ در اين بازديد سيدحسين سالاري رئيس اداره كار و امور اجتماعي مهريز ضمن بيان مشكلات اين مجموعه گفت: مجموعه ورزشي تفريحي كارگران مهريز با 70 درصد پيشرفت فيزيكي هم اكنون مشغول فعاليت مي‌باشد و ورزشكاران از زمين چمن آن استفاده مي‌كنند.
 
وي گفت: يكي از مصوبات سفر رياست جمهوري در اين شهرستان تكميل و راه‌اندازي سالن چند منظوره ورزشي و سالن الحاقي در اين مجموعه بود. 

سالاری ادامه داد: هم اكنون بخشي از اين مجموعه با هزينه بالغ بر 295 ميليون تومان كه مبلغ 100 ميليون تومان آن از اعتبارات سفر بوده است به پايان رسيده و آماده بهره‌برداري مي‌باشد. 

وي گفت: براي تكميل تمام پروژه‌هاي اين مجموعه ورزشي كارگري مبلغ يك ميليارد و 500 ميليون تومان اعتبار نياز است. 

در ادامه فلاح‌زاده استاندار يزد تلاش و جديت در كار و پشتكار مسئول اداره كار مهريز را ستودني دانست و از وي به صورت ويژه تقدير نمود و مقرر شد كه از سوي استانداري و مديريت اداره كار و امور اجتماعي استان لوح تقديري به سيدحسين سالاري رئيس اداره كار و امور اجتماعي مهريز اهداء شود. 

 لازم به ذكر است؛ سيدحسين سالاري يكي از جانبازان و آزادگان اين شهرستان مي‌‌باشد كه در سال گذشته به عنوان مدير نمونه دستگاههاي دولتي مهريز معرفي شد.
یزدفردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا